Datum i mjesto održavanja:
Četvrtak, 24.10.2024.
Hilton Garden Inn, Zagreb
Rok za prijavu:
Utorak, 22.10.2024.
 
5. MENADŽERSKA KONFERENCIJA: CxO Excellence

CxO Excellence se odnosi na upravljačku izvrsnost iz više perspektiva, a ne isključivo jedne ili par njih.

Temeljni cilj svakog poslovanja je stvaranje dodane vrijednosti, kroz sljediv i uzročno-posljedičan niz: input – process – output – outcome – impact.

Istaknut razvoj poslovanja i financijska uspješnost, te njena održivost, su posljedica izvrsnog anticipiranja i upravljanja eksternim prilikama i rizicima, te korištenja, i/ili dobave, internih resursa i sposobnosti te proaktivno i konkretno ovladavanje mogućim slabostima i rizicima. 

 
08:30 – 09:00   Registracija i preuzimanje materijala
 
 
09:00 - 09:10   Otvaranje konferencije
 
 
09:10 - 10:30   Kompleksnost upravljanja
 

Izvrsnost upravljanja u kompleksnim uvjetima

Zoran Stanković, Potpredsjednik za Financije

Atlantic grupa

  • Rast prihoda, profita i vrijednosti
  • Interna i eksterna kompleksnost
  • Ključni čimbenici uspjeha CxO u praksi
 
 
  Panel diskusija: Izazovi digitalizacije upravljanja u poslovnoj praksi

Moderator

Milan Listeš, Business Development Manager, Data Analytics & Machine Learning & Artificial Intelligence

BE-terna

  • Josip Lasić, CFA, CFO, Član Uprave, Končar Grupa 
  • Nikola Vlajčić, Predsjednik Uprave, Lavčević 
  • Martina Silov, Predsjednica CroAI-a i voditeljica partnerstva u Mindsmithsu  
 
 
10:30 - 11:00   Pauza za kavu
 
 
11:00 - 12:30   Identifikacija rizika i upravljanje poslovanjem

Rizičnost poslovanja i upravljanje rizicima

Marko Bolanča, dipl. oec., Član Uprave

Addiko banka

  • Megatrendovi u rizicima
  • Učinkovita identifikacija i klasifikacija rizika
  • Izvrsnost upravljanja rizicima kao mjera poslovnog uspjeha
     
 

Menadžment portfelja vs. tržišna ekspanzija              

Ante Rimac, Managing Director Croatia / Slovenia / Hungary / Italy

KiK Textilien und Non-Food GmbH

  • Portfelj proizvoda kao temelj za tržišnu ekspanziju
  • Kriteriji za odabir tržišta za ekspanziju
  • Prilagodba proizvoda prema tržišnim potrebama
     
 

Revenue Growth Management

Luka Šomen, MBA, Manager Global Business Development M&A

HEINEKEN Group, The Netherlands

  • Using Revenue Growth Management as competitive advantage to grow operating margins
  • Revenue Growth Management strategy, approach and principles
  • Revenue Growth Management pillars and different approaches in execution, organisational fit and differences in structure
 
 
12:30 - 14:00   Pauza za ručak
 
 
14:00 - 16:00   Strateški okvir poslovanja i poslovni modeli
 

ReThink Strategy

Dr. sc. Mladen Meter, Konzultant za kontroling i financije

Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje

  • Strateška analiza poslovanja
  • Upravljačka piramida
  • Business Model Canvas
  • Definiranje i kaskadiranje strateških ciljeva
  • Integracija BSC, KPI-eva i OKR metode
     
 

Promjena poslovnog modela – primjer dekarbonizacije

Mr. sc. Luka Matošić, Član Uprave

ZET 

  • Neki dosadašnji primjeri promjena poslovnih modela
  • Regulatorni okvir i očekivanja od dekarbonizacije javnog gradskog prijevoza
  • Kako se ZET priprema za budući carbon free javni gradski prijevoz
     
 

Disrupcija tradicionalnog poslovnog modela – primjer digitalizacije

Ana Zovko, Izvršna direktorica za digitalno poslovanje i IT

Croatia osiguranje/Adris Grupa

  • Ključni faktori uspjeha
  • Ključni procesi i područja
  • Inovacija kao glavni pokretač
 
 
  Panel diskusija: Kako postići upravljačku izvrsnost u poslovnoj praksi?

Moderatorica

Jasminka Horvat Martinović, General Manager

Croma

  • Vice Češljar, Član Uprave, Generali osiguranje 
  • Mirko Mladina, Direktor, HANSA-FLEX Croatia  
  • TBC
 
 
16:00 - 16:15   Zatvaranje konferencije
 
 
  Networking & Razmjena iskustava
 
 
  PLATINUM SPONZOR

 
 
  OPCIJE SUDJELOVANJA I PRIJAVE

A. Menadžerska konferencija i radionica, 23. i 24.10.2024.
      (kotizacija: 550,00 EUR + PDV) 

B. Radionice, 23.10.2024.
      (kotizacija: 325,00 EUR + PDV) 

Teme radionica za odabir:

C. Menadžerska konferencija, 24.10.2024.
      (kotizacija: 325,00 EUR + PDV) 

D. [Workshop] Creating Business Excellence with LEGO® SERIOUS PLAY®, 23.10.2024.
(Radionica s ograničenim brojem polaznika na 12)
(kotizacija: 500,00 EUR + PDV)

 
 
Zoran Stanković
 

Zoran Stanković se Atlantic Grupi pridružio 2007. godine na mjestu potpredsjednika za Financije. Prethodno je tri godine proveo u Plivi na mjestu Izvršnog direktora kontrolinga Grupe zaduženog za koordinaciju i nadzor financijskog poslovanja Plivine mreže kompanija u zemlji i inozemstvu. Prije dolaska u Plivu od 1995. do 2003. je radio u Arthur Andersenu i Ernst&Youngu kao stariji menadžer za reviziju zadužen za velike klijente. Član je međunarodnog udruženja The Association of Chartered Certified Accountants (ACCA). Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Svojom financijskom ekspertizom i širokim poimanjem industrije robe široke potrošnje, dao je značajan doprinos u svim razvojnim fazama i procesima tijekom gotovo dva desetljeća u Atlantic Grupi. Od vođenja inicijalne javne ponude dionica Atlantica 2007., preko prekretne akvizicije Droge Kolinske 2010. te prateće integracije i konsolidacije poslovanja, razvojnih investicijskih projekata koji su uslijedili, do dezinvestiranja non-core i manjih biznisa u procesu fokusiranja na temeljne kategorije poslovanja, Zoran Stanković jedan je od ključnih ljudi koji usmjeravaju rast i razvoj Atlantic Grupe.

Milan Listeš
 

Milan Listeš, Business Development Manager Data & AI odjela u poduzeću BE-terna Zagreb, stručnjak na području savjetovanja i uvođenja sistema za poslovnu analitiku i umjetnu inteligenciju u različitim poslovnim procesima i nivoima poslovanja. Diplomirao je na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu 2011. godine, a potom i na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2013. godine.

Josip Lasić
 

Josip Lasić član je Uprave Končar - Elektroindustrije d.d. zadužen za područje financija. Diplomirao je financije na Ekonomskom fakultetu, testekao titulu CFA (Chartered Financial Analyst). Polaznik je mnogih edukacija i seminara iz područja financijske analize, analize poduzeća, korporativnih financija, upravljanja imovinom, risk managementa te je stekao sve licence koje izdaje HANFA vezane uz tržište kapitala, investicijske i mirovinske fondove. Kao član radnih skupina sudjelovao je u izradi zakona s područja tržišta kapitala. Karijeru je započeo 2005. godine kao broker za institucionalne klijente Zagrebačke banke, nakon toga 2006. godine karijeru nastavlja u PBZ Croatia Osiguranje, obveznom mirovinskom fondu gdje je proveo jedanaest godina. Zadnja pozicija u PBZ Croatia Osiguranju je bila glavni fond manager zadužen za kreiranje investicijske strategije fondova pod upravljanjem sa ukupnom imovinom od otprilike EUR 2 milijarde. Nakon toga odlazi u Europsku banku za obnovu i razvitak gdje pokriva SME segment za Hrvatsku te radi za EBRD-ev private equity fond aktivan u regiji koji se specijalizirao za hibridna financiranje i financiranje vlasničkim kapitalom te za financiranja regionalnih spajanja i preuzimanja. U razdoblju od 2016. do 2020. godine obnaša funkciju zamjenika predsjednika NO Končar Elektroindustrije d.d. Na pozicijičlana Uprave Končar – Elektroindustrije d.d. je od 2020. godine. Aktivno je sudjelovao u procesu financijskog restrukturiranja društva Dalekovod d.d. koji je uspješno završen dokapitalizacijom i integracijom Dalekovoda u Grupu Končar.

Nikola Vlajčić
 

Nikola Vlajčić, diplomirao je na Građevinskom fakultetu u Zagrebu, a veći dio svoje karijere proveo je u inozemstvu na tržištima Sjeverne Afrike, Bliskog istoka i jugoistočne Azije u industriji geo-znanosti i građevine. Tijkom svoje međunarodne karijere, obavljao je niz vodećih funkcija u upravljanju portfeljima, programima i projektima. Polaznik je mnogih edukacija i seminara koje su mu uz bogatom praktično iskustvo omogućilo vođenje multifunkcionalnih i multikulturalnih timova, uz zabilježene rezultate profitabilnog poslovanja. Zadnjih godinu i pol radi u Hrvatskoj gdje je Član Uprave grupacije Lavčević.

Martina Silov
 

Martina Silov predsjednica je CroAI-a i voditeljica partnerstva u Mindsmithsu, poznata je po njegovanju utjecajne suradnje unutar tehnološkog ekosustava. Pod njezinim vodstvom CroAI je pokrenuo projekt Heroes koji je obuhvatio preko 70 škola, uključio 70 mentora i inspirirao više od 3500 studenata pozitivnim pričama iz hrvatskog tehnološkog sektora. Organizirala je brojne susrete diljem Hrvatske s jasnim ciljem — educirati javnost o novim mogućnostima u umjetnoj inteligenciji i pružiti uvid u samu AI tehnologiju. Ova okupljanja služe ne samo kao forumi za razmjenu znanja, već i kao platforme za demistificiranje umjetne inteligencije, čineći je dostupnom široj publici. Uspostavila je specijalizirane zajednice u Zagrebu i potaknula suradnju s različitim dionicima, što je dovelo do stvaranja jedne od najdinamičnijih tehnoloških zajednica u Europi. Ova zajednica podjednako privlači inženjere, edukatore, umjetnike, novinare, kreativce i zaljubljenike u tehnologiju.

Marko Bolanča
 

Marko Bolanča, dipl. oec., praktičar je u primjeni derivatnih instrumenata u svrhu zaštite od tržišnih rizika i poslova s dužničkim vrijednosnim papirima na tržištu kapitala. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2003. i radno iskustvo stjecao na raznim poslovima unutar odjela Riznice. Zaposlen je na funkciji izvršnog direktora Upravljanja bilancom i riznica unutar Addiko Bank d.d. U svom  dosadašnjem radu bio je posvećen aktivnom trgovanju vrijednosnim papirima i kamatnim derivatima za knjigu banke, izdavanju dužničkih vrijednosnih papira za banku i klijente, upravljanju gotovinom i uvođenju novih proizvoda za banku. Ima položen ispit za obavljanje poslova investicijskog savjetnika te je sudjelovao na međunarodnim seminarima u organizaciji Euromoney-a, Amsterdam Institute of Finance-a i Finance Trainer-a.

Ante Rimac
 

Ante Rimac ima više od 25 godina iskustva u upravljanju i razvoju poslovanja u međunarodnim poduzećima, s fokusom na maloprodaju, nekretnine i tržišnu ekspanziju. Trenutno obnaša funkciju Managing Director za Hrvatsku, Sloveniju, Mađarsku i Italiju u poduzeću KiK Textilien und Non-Food GmbH, gdje je odgovoran za operativno poslovanje više od 300 podružnica. Prije toga, radio je u Tokić d.o.o. na poziciji Head of Purchasing and Marketing, a ranije na različitim pozicijama u razvoju i kupoprodaji nekretnina te ekspanziji u poduzećima EYEMAXX Real Estate Group, Hofer KG i Kaufland k.d. Posjeduje bogato iskustvo u tržišnom širenju, strateškom upravljanju i optimizaciji poslovnih procesa, a školovao se na Johannes Gutenberg University Mainz, HEC Paris Business School, IEDC - Bled School of Management te je pohađao brojne druge programe profesionalnog usavršavanja u Hrvatskoj i inozemstvu.

Luka Šomen
 

Luka Šomen, MBA, završio je MBA program na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta te je završio fakultet na američkom sveučilištu Virginia Tech sa dvije diplome; Investment Finance & Insurance Law te International Management. U Austriji je radio 2012. u kontrolingu proizvodnje pive, 2013. u Brazilu na implementaciji SAP I BI, 2014. i 2015. u Nizozemskoj na globalnoj strategiji, te od 2015. do 2017. u Hrvatskoj u komercijalnom kontrolingu/Revenue Managementu. Zadnjih godinu i pol radi u Nizozemskoj kao Global IT Controling Manager. Započeo je pripravničku karijeru u Heineken International Graduate Programme u Amsterdamu, Nizozemskoj, na poziciji Global Strategic Planning & Business Control; Heineken Brasil, São Paulo, na poziciji Business Controlling & Planning; Brau Union Austria u Linzu (član Heineken grupe) na poziciji Business Controlling & Planning. Tijekom rada u FMCG industriji (trenutna pozicija Senior Commercial Controller, HEINEKEN Croatia) stekao je iskustvo u korporativnim financijama s naglaskom na kontroli poslovanja, financijskoj analizi, planiranju, poslovnoj strategiji, upravljanju projektima i sustavima / implementaciji procesa. Kao praktikant je radio u Coca Cola Hellenic u Zagrebu, a profesionalno se bavio tenisom te nastupao na grand slamovima (Australian Open). Zadnje 4 godine vodio je financije za HEINEKEN Njemačku, gdje je kompanija ostvarila 100% rast prihoda i tržišnog udjela. Od lipnja 2024., Luka je baziran u Amsterdamu u globalnom uredu HEINEKEN Group gdje radi na Mergers & Aquisition projektima diljem svijeta.

Dr. sc. Mladen Meter
 

Dr. sc. Mladen Meter je konzultant i direktor tvrtke Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje. Posjeduje  višegodišnje iskustvo na rukovodećim pozicijama u međunarodnim tvrtkama (Kaufland, Generali,  Basler), a trenutačno radi samostalno i s renomiranim inozemnim partnerima na brojnim projektima  u Hrvatskoj i u inozemstvu. Magistrirao je 2005. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, 2006. završio  je Controlling Stufenprogramm na austrijskom Controller Institutu u Beču te položio ispit za  diplomiranog financijskog kontrolera, a 2012. je doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu.  Također se školovao na poslovnoj školi IEDC Bled School of Management i na Horváth Akademie u  Njemačkoj. Međunarodno je certificirani HICHERT®IBCS konzultant i trener te certificirani konzultant  partner za IBCS certificirana informatička rješenja za izradu profesionalnih poslovnih izvještaja i  prezentacija prema HICHERT®IBCS standardima. Pripremio je međunarodne kontroling standarde  za Hrvatsku te je kao jedini suradnik koji nije iz njemačkog govornog područja bio član  međunarodnog projekta (Njemačka, Švicarska, Austrija, Hrvatska) za prepoznavanje i poboljšanje  kontroling standarda u poslovnoj praksi poduzeća. Također je jedini koautor, koji nije iz njemačkog  govornog područja, međunarodnih standarda kontrolinga „Standards im Controlling“ (njemačko  izdanje) i knjige „Organisation des Controllings”, „Vodič za projekt implementacije kontrolinga” (njemačko izdanje). Autor je brojnih certificiranih edukacijskih programa za kontroling, financije i menadžment te  urednik časopisa za poslovnu praksu „Kontroling, financije i menadžment“ i knjiga „Najnoviji trendovi  u kontrolingu“, „Instrumenti kontrolinga“ „Menadžment i kontroling“. Voditelj je radne grupe ICV Croatian Adriatic Region, međunarodne udruge kontrolera ICV – Internationaler Controller Verein,  koja je regionalno orijentirana i fokusirana na teme poboljšanja i postizanja izvrsnosti u poslovanju  poduzeća različitih industrija. Ovlašteni je interni revizor za banke, financijske institucije i  informacijske sustave te certificirani konzultant Mreže konzultanata HAMAG-BICRO-a za područja:  poslovnog planiranja, financija, organizacije i poslovnog upravljanja. Lokalni je konzultant Europske  banke za obnovu i razvoj – EBRD. Nositelj je međunarodnog certifikata LEGO® SERIOUS PLAY® Facilitatora, čijom metodologijom se na profesionalan način rješavaju konkretni poslovni izazovi na sustavan, uključiv, zanimljiv i zabavan način, kao i međunarodnog certifikata Certified OKR Practitioner (C-OKRP)™ izdanog od strane OKR International koji je svjetski lider u OKR implementaciji, coachingu i edukaciji. Veći broj godina je kao viši predavač predavao na AACSB  akreditiranoj poslovnoj školi, a među brojnim fakultetima i poslovnim školama predaje i u Njemačkoj na ESB Business School u Reutlingenu i CBS International Business School u Mainzu. Također vrlo  često predaje na otvorenim i in-house edukacijama u Hrvatskoj i inozemstvu.

Luka Matošić
 

Mr.sc. Luka Matošić, rođen je 1971. godine u Zagrebu, gdje je završio osnovnu školu i gimnaziju. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, gdje je 2001. godine i magistrirao. Luka je svoju profesionalnu karijeru započeo u industriji osiguranja u kojoj se i dalje razvijao dugi niz godina. Veći dio svoje karijere proveo je kao član ili predsjednik uprava nekoliko značajnih inozemnih osigurateljnih društava. Kao dugogodišnji menadžer s domaćim i međunarodnim iskustvom na području osiguranja, financija i računovodstva, digitalnih i zelenih inicijativa, organizacije poslovanja i upravljanja rizicima, 2023. godine, pridružuje se Zagrebačkom električnom tramvaju u svojstvu člana Uprave. Funkciju obnaša i danas, a intenzivno radi na razvoju ekološki održivog javnog gradskog prijevoza, digitalnih platformi, kao i na organizaciji i unapređenju poslovanja tvrtke na svim razinama.

Ana Zovko
 

Ana Zovko je Izvršna direktorica za digitalno poslovanje i IT  u Croatia osiguranju, gdje vodi digitalne brendove Croatia osiguranja, LAQO i CO digital, e-commerce startup Koreqt te projekte digitalne transformacije poslovanja i unaprjeđenja korisničkog iskustva. Prepoznata je kao jedan od vodećih stručnjaka u industriji osiguranja u pogledu inovacija vezanih uz digitalnu transformaciju i implementaciju novih tehnologija poput umjetne inteligencije u tradicionalni sektor. Uspješnu karijeru započela je u sektoru telekomunikacija, gdje je u Hrvatskom Telekomu ostvarila značajna postignuća u područjima digitalizacije, marketinga, strategije i ljudskih resursa. Akademsko obrazovanje stekla je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu gdje je uspješno i magistrirala te završila  MBA studij. Također je magistrirala međunarodni menadžment i marketing na Leeds Metropolitan Universityju​.

Vice Češljar
 

Vice Češljar, Član Uprave u Generali osiguranje d.d. Ima više od 20 godina iskustva na menadžerskim pozicijama u osiguranju, bankarstvu i auto industriji. Završio je Executive MBA na IEDC Bled te Ekonomski fakultet u Splitu. Bogato iskustvo i stručnost u različitim industrijama omogućuju mu uspješno vođenje timova i ostvarenju poslovnih ciljeva. Posebno se može istaknuti njegov doprinos u razvoju i implementaciji strategija koje su dovele do značajnih poboljšanja u poslovanju.

Mirko Mladina
 

Mirko Mladina, sa 20 godina iskustva na vodećoj poziciji, zadnje tri godine obavlja dodatnu funkciju BDM-a za Hrvatsku, Srbiju, BiH i Sloveniju, sa preko 30 poslovnica u regiji. Sa završenim Ekonomskim fakultetom u Splitu, prvi put se zapošljava u HANSA-FLEX Croatia 2001.godine, te ubrzo postaje voditelj prodaje. Firma u Hrvatskoj se proširuje na 11 poslovnica kroz dvadesetak godina te 2017. godine postaje direktor HANSA-FLEX Croatia d.o.o. Četiri godine kasnije uz direktorsku funkciju dodatno obnaša i funkciju BDM-a za tri susjedne zemlje gdje je zadužen za razvoj, kvalitetu te unapređenje poslovanja. Godine 2023. ANSA-FLEX Croatia d.o.o. završava novi poslovno proizvodni kompleks u Zagrebu, sa izdvojenim edukacijskim centrom za obuku budućih stručnjaka iz područja hidraulike.

 

MODERATOR:

Jasminka Horvat Martinović
 

Jasminka Horvat Martinović je leader s više od 25 godina u osigurateljnoj industriji s iskustvom u stvaranju tvrtrke u green field operaciji, kao i u integracijama i akvizicijama više tvrtrki. Iskusna u kreiranju i motiviranju senior management tima i kreiranju strategije profitabilnog rasta. Zajedno s timom ostvarila je sjajne rezultate za što je nagrađena  nagradama za Manager godine od strane MBA association i Udruženja managera i poduzenika Hrvatske (CROMA), te je pod njenim vodstvom Wiener osiguranje nagrađeno i Zlatnom kunom za 2021. godinu. Više godina proglašena je  u Liderovom izboru kao jedna od 10 najmoćnijih žena hrvatskog biznisa. Danas obnaša funkciju General Managera CROMA, te radi i kao business consultant na definiranja i provedbe održive korporativne strategije, leadershipa, integracija i razvoja korportaivne kulture kao i mentoringa i coachinga executive managmenta i top talenata. Završila je PMF, matematički odjel u Zagrebu, te se je kontinuirano educirala na svjetskim poslovnim školama  Harvard Business School, London Business School i IMD, na temu leadershipa i Strategije, kao što su Strategy Execution i  Strategy Execution for Results, Leadership principles,  Leadership skills for digital age,  Women in Business, a trenutno pohađa program Senior Leadership Programm na Poslovnoj školi IEDC Bled.

 
 
 
PRIJAVNICA
325,00 EUR + PDV
 
NAČIN POHAĐANJA
 
POPUSTI
  • 5%
    za naše dosadašnje polaznike
  • 5%
    na višednevne edukacije za CFM Club članove
  • 10%
    na jednodnevne edukacije za CFM Club članove
  • 10%
    za 2 polaznika iz istog poduzeća
  • 15%
    za 3 i više polaznika iz istog poduzeća
  • *Popusti se ne zbrajaju te je prilikom prijave potrebno u polju „Napomena“ navesti osnovu po kojoj se ostvaruje mogući popust
 
IN-HOUSE EDUKACIJE

Postoji mogućnost organizacije In-house edukacije.
Kontaktirajte nas
za dodatne informacije i ponudu.

 
Sve edukacije
 Aktualne edukacije
Pogledajte/preuzmite PDF kalendar edukacija za 2024. godinu
 
 Kalendar edukacija za 2024. godinu